Berangan bukan kene Bayar

Dec 5, 2010

seronok pula survey harga katering dan pelamin

sambil pikir untuk merisik nanti nak hidang makan ape yer?

nasi ayam ke? masakan kampung ke?

nasi beriani or nasi bukhari tu simpan la untuk tunang

kahwin da sah2 la nasi minyak

banyak juga harga da pakej menarik..

cume tak tahu sedap ke tak. risau order banyak2 nanti kalau tak sedap aduh.......

takpe la buat mase ni berangan la dulu, merisik tu orang kata minum2 petang je..

tapi mesti la buat makan2 juga.. nak masak boleh tp macam better katering la tak penat kot =)

menyenangkan parents kedua belah pihak =)

kite tungg ucamne buat mase ni berangan dulu.... bukan kene bayar pun berangan kan?

2 comments:

Thank you so much for taking the time to comment :)

I love reading it <3 Big hug!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Template Design by illy ariffin (© Copyright)