Review : Kieslect Lady Calling Watch Lora

 



Assalamualaikum and Olla everyone! 

Harini illy nak share review  Kieslect Lady Calling Watch Lora. Sesuai guna untuk pelbagai acara dan sangat functional. Kieslect ni juga mudah didapati sebab ada 5000 outlet retail di lebih dari 60 negara. Jom tengok apa yang menarik tentang jam dari Kieslect ni. Sebagai wanita yang sibuk, Kieslect bantu illy untuk manage schedule dan maintain my health. 


Kieslect ada operating sysatem yang sentiasa dengar dengan teliti pengunaan kita. Di datangi 3D Full View Colourful Display yang sangat smooth. Jadi memang clear display takda black bars. Suka sangat!


 Connection bluetooth dia juga stabil sebab berteknologi bluetooth 5.2, siap ada speaker dan mic nak buat panggilan pun clear bunyi dia. Jam ni sesuai untuk orang yang nak sport watch with good CP value sebab ada banyak feature yang menarik. Feature nya illy akan share di bawah blog illy sebentar lagi.


Yang canggih nya siap boleh detect dan bagi alert Abnormal Heart Rate Warning. Maksudnya kalau kita punya degupan jantung tak normal ada sensor. Kita boleh setting sendiri apa kadar tinggi dan rendah, memang sangat sesuai untuk peminat sukan. 



Paling sesuai untuk wanita sebab juga ada female menstrual reminder.


Aluminium case juga adalah fadeless, sealin itu ada juga dua jenis strap boleh tengok dalam video di atas.  


Jam Kieslect ni juga pelbagai fungsi, nak setup sport just tekan sekali, nak aktifkan voice assistant tekan dua kali dan nak masuk mode SOS tekan dan hold beberapa saat. Paling genmpak siap ada 70 mode sukan dan akan sorak kalau kita capai target. Sweet jer kan? Tolong motivate! 





Kieslect Lady Calling Watch Lora lebih tahu keadaan kesihatan kita, berbanding kita sendiri. 




Illy rasa jam ni menarik sebab power consumption dia mantap, dan bateri dia tahan lama lebih lama dari smart watch yang biasa kita dengar. Yang illy punya ni ladies series warna purple. Illy suka boleh adjust muka jam tu. Kalau kerja, atau pergi jalan boleh tukar ikut keperluan semasa. 



Selain itu, ada banyak lagi fungsi yang terdapat dalam Kieslect Lady Calling Smart Watch Lora seperti :

☞ Customizable watch faces

☞ Password Protection

☞ Find Phone

☞ Camera control

☞ Drinking reminder

☞ Calculator

☞ Stopwatch

☞ Alarms

☞ Timer

☞ Weather forecast

☞ Flashlight

☞ Built in Games

☞ IP68 Waterproof

☞ Quick message reply





Kalau berminat, boleh beli kat link bawah ni ya... 


Kieslect Official Selling Platform:

Shopee: https://shopee.com.my/kieslect.os

 

Kieslect Official Social Media Platform:

Facebook: https://www.facebook.com/Kieslect.MY

Instagram: https://www.instagram.com/kieslect_malaysia/

Twitter: https://twitter.com/KieslectMY

Lemon8: https://s.lemon8-app.com/s/NskchjxQQR

TikTok: https://www.tiktok.com/@kieslectmalaysia


Nak jimat masuk code ni di Shopee
KIESLORA untuk jimat RM5 
KIESKS untuk jimat RM10 





*KIESLECT offers a one-year replacement warranty insurance to provide customers with peace of mind. Within one year of purchase, customers can exchange any faulty product (excluding accessories) for a brand new unit. However, if the product is damaged due to human factors, KIESLECT reserves the right not to replace it.

Comments

Popular Posts