Street Style with Nike Shoes

 

clip_image002

Ada penggemar Nike Malaysia kat sini? Well, Nike memang jenama favourite saya semenjak kebelakangan ini lebih-lebih lagi koleksi Nike shoes online yang sememangnya berkualiti dan boleh ditemui dalam pelbagai pilihan rekaan yang menarik. Tidak dinafikan, Nike shoes merupakan pilihan utama bagi ramai peminat sukan dan tidak hairanlah jenama gergasi ini sering menjadi penaja rasmi sukan-sukan bertaraf antarabangsa.

So back to the topic, selain menawarkan koleksi kasut sukan yang berkualiti, jenama sukan Nike juga membawakan pelbagai pilihan koleksi sneakers dan casual shoes untuk anda gayakan sehari-hari. Bagi anda yang menggemari fesyen ‘street style’, padanan Nike shoes pastinya menyempurnakan lagi penampilan anda. Tak percaya? Check this out….

clip_image004clip_image006clip_image008

It works for skirts, jeans and even leggings! Untuk ke kolej, ke pejabat atau aktiviti kasual yang lain, pastikan anda memakai kasut Nike untuk keselesaan yang optimum.

clip_image010clip_image012clip_image014

Bukan hanya keselesaan yang optimum, koleksi Nike shoes juga menonjolkan lagi penampilan anda. Sarungkan saja mana-mana pakaian kegemaran anda dan padankan bersama Nike shoes! So you wanna be free? Then think about Nike!

 

 

*contributed by guest writter.

Comments

  1. Waktu muda-muda tengah belajar boleh la nak pakai sport shoes macam ni sempoi. kalau pakai waktu dah berumur macam ni macam pelik pulak. tak kena rasanye >.<

    ReplyDelete
  2. I like Nike for they are so versatile ^o^

    ReplyDelete
  3. very stylish & comfort. thumbs up!

    ReplyDelete
  4. Comfortable when wearing is the main consideration i like Nike

    ReplyDelete
  5. Stylish and comfort. Thumbs up !

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you so much for taking the time to comment :)

I love reading it <3 Big hug!!

Popular Posts